« 怠慢と油断 | Main | 寒い »

May 10, 2008

三沢さん風に本業の現状について語る

はっきり言って原料が無いんだよね。

今さら国産!国産!って言うなって感じだよね。

食料自給率4割以下の中で全部やれっていうのって無茶だよね、うん。

そういう無理を言うから悪いことするヤツが出てくるっていう現状を

わかってるのかわかっていないのか、って言ったら

たぶんわかってると思うんだよな。

まあ俺的には新物が出るまでもう少し待てよ、と。

                                                             

以上、定番・定番ってやかましい量販店に対する愚痴でした

|

« 怠慢と油断 | Main | 寒い »

Comments

I know this web page provides quality depending content and extra data, is there any other web site which offers these kinds of things in quality?

Posted by: University Park | September 21, 2014 at 12:33 AM

Hey very nice blog!

Posted by: sports | October 15, 2014 at 02:36 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96812/41156442

Listed below are links to weblogs that reference 三沢さん風に本業の現状について語る:

« 怠慢と油断 | Main | 寒い »