« ウチの近くで | Main | 回復しました »

November 23, 2005

U-18日本代表

5-0
得点者 河原2、森島、柳沢、梅崎

メンバーは

GK 秋元
DF 福元、青山、内田、堤(安田)
MF 梅崎、柳沢(伊藤)、柏木、森重(横谷)
FW 森島、河原

一応勝ちました。
が、やっぱり物足りないっていうか
決定機を決められなさ過ぎ。
正直あと3点は欲しかった。
柳沢が意味不明のイエローをもらってそのケアもあって
伊藤を投入しましたがかえってサイド攻撃が単調になって
この3トップは失敗に近いものがあったように思います。
攻撃陣でよかったのは梅崎と柳沢
二人とも後半は積極的に仕掛けていきました。
特に安田が投入されてからは
梅崎と安田、柳沢と内田というコンビが機能し
立て続けにゴールを奪いました。
それだけにもったいない印象が少々・・・

柏木はまあ可も無く不可もなく、バランスを考えて無難に
プレーしてました。
ミドルシュートは枠に飛ばしてね。

25日の北朝鮮vs台湾の結果次第では
27日は是が非でも勝たなくてはいけなくなりそう

と思ったら2位でも成績によってはプレーオフがあるのね

|

« ウチの近くで | Main | 回復しました »

Comments

You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something which I think I would never understand. It seems too complicated and very broad for me. I am looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!

Posted by: touch screen repair | August 27, 2014 at 07:08 AM

Good post. I learn something new and chwllenging on blogs I stumbleupon everyday. It will aloways be interesting too read through content from other authors and practice a little something from other web sites.

Posted by: total time | October 18, 2014 at 08:38 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96812/7285736

Listed below are links to weblogs that reference U-18日本代表:

» AFCユース選手権予選 U−18日本代表 vs U−18チャイニーズ・タイペイ代表 [Junk Foot!]
U−18日本代表が2007年にカナダで開催されるワールドユースに向けてのスタートを切りました。まずはAFCユース選手権大会へ出るための大事な大事な予選。北朝鮮という強敵と [Read More]

Tracked on November 24, 2005 at 06:31 PM

« ウチの近くで | Main | 回復しました »